Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I50v79o 14C26i34l24i79c38h

3. 5. 2021 11:05

Moc pěkný článek, díky R^

0 0
možnosti

Zpravodajství medií míjím přepnutím na jiné kanály a navíc mám již vypěstovaný dostatečný obranný reflex. Chleba, ten dobrý mi schází, bo náš starý pekař skončil a i když jsem ho pekl doma, kvalitu jeho produkce jsem nedosáhl.

A nejvíce mě potěšila solidarita lidí v mém okolí počínaje výrobou roušek, nákupy a vyřizováním pro sousedy a zejména oceňuji práci našich zdravotníků.

Negativní zkušenosti vypouštím, proč se zbytečně užírat.

Karma za blogR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 113
  • Celková karma 18,27
  • Průměrná čtenost 361x
Jsem dáma v nejlepším věku. Mám slušné vzdělání a zajištěné postavení. Zblázním se jen párkrát do roka. Třeba tak, že vyrazím na toulky - nejenom Šumavou.

Seznam rubrik