Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I58v91a24n38a 78L59a44n49c21e

21. 6. 2021 12:52

;-D;-D;-D Tak jsem se nasmála, hlavně je mi líto toho mladého páru, ti museli koukat. V lázních jsem byla před pětadvaceti lety, a pokud mě někdy vezme "melancholická" a řeknu si: zaplatíme se týden v lázních. Ihned si vzpomenu, jak mě v minulosti při měsíčním pobytu čekalo jedno "máchání" za druhým, všude čekání a žádný volný čas mimo sobot a nedělí. Tak to bych jako romantiku manželovi předložit nemohla. Nemá rád organizovaný čas, a tak při tom musím opatrně, ale jinak je to milionový člověk. Ale na lázně a na blondýnu by mi nenaletěl.

0 0
možnosti

Ještě se vracím, nevím jaké lázně jste zvolili, ale já když jsem si jako samoplátce vybrala lázně, tak pobyt a procedury předem bez lékařské prohlídky a když jsem přijela tak jsem měla při vstupu ty procedury už rozepsané, chápu, že vy jste je rozepsané mít předem nemohli, neboť vám je určoval lékař...

1 0
možnosti

V lázních bych romantiku čekala jen při navázání nového vztahu.

Jinak se v lázních ku podivu odehrávají léčivé procedury, za kterými se tam jezdí hlavně, za romantikou tak nejlépe na pobyt na zámku.

Já nevím, ale spoustu informací třeba jak je veliký bazén se snad dalo vyčíst z nabídky a pak...

O tu romantiku jste se mohli hlavně postarat sami, no ne? :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 113
  • Celková karma 18,27
  • Průměrná čtenost 361x
Jsem dáma v nejlepším věku. Mám slušné vzdělání a zajištěné postavení. Zblázním se jen párkrát do roka. Třeba tak, že vyrazím na toulky - nejenom Šumavou.

Seznam rubrik