Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Na jinak peknem clanku me zarazila jeji zjevna ignorance, "dama na rozcesti" nevi (?), ze Cechy konci zapadne od Slavonic! Hranice Cechy-Slovensko nikdy neexistovala a existovat nebude!

0 0
možnosti

Nějak se mi nezdála informace o nejnižším bodu ČR na soutoku Moravy a Dyje, protože si pamatuju, že na autobusovém výletu z Děčína do Bad Schandau (a dále na pevnost Königstein) nás průvodkyně upozornila, že na státní hranici projedeme nejnižším bodem v ČR (115 m n. m.)

Tak jsem trochu googlil a skutečně, soutok Dyje a Moravy (148 m n. m.) je "pouze" nejnižším bodem Moravy.

Touto poznámkou nechci snižovat hodnotu Vašeho článku. Velmi rád čtu Vaše cestopisy, protože místa, kterými procházíte, mám trochu z ruky a asi nikdy se tam sám nepodívám. Díky za ně!

0 0
možnosti
  • Počet článků 113
  • Celková karma 18,27
  • Průměrná čtenost 361x
Jsem dáma v nejlepším věku. Mám slušné vzdělání a zajištěné postavení. Zblázním se jen párkrát do roka. Třeba tak, že vyrazím na toulky - nejenom Šumavou.

Seznam rubrik